رقابت فیس بوک و گوگل بر سر تصاحب توییتر
پایگاه خبری تحلیلی تکنولوژی و فناوری
انعکاس آخرین اخبار از دستاوردهای تکنولوژی و فناوری روز دنیا

بنا بر گزارش رویترز شرکت هایی برای خرید توییتر وارد مذاکره شده اند که فیس بوک و گوگل مهم ترین انها هستند . آنچه از اخبار بر می آید این است که مبلغی که برای خرید توییتر عنوان شده است بین هشت تا ده میلیارد دلار می باشد . Twitter  که در سال ۲۰۰۶ ایجاد شده است امکان ارسال پیام هایی در اندازه ۱۴۰ کاراکتر را برای کاربرانش فراهم می آورد با رشدی چشمگیر اکنون بیش از ۱۷۰ میلیون کاربر دارد و به یکی از محبوب ترین سایت ها و سرویس ها نزد کاربران تبدیل شده است اما سوالی که مطرح است سرویسی که در سال گذشته از راه تبلیغات تنها ۴۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده چگونه اینچنین مبلغی برای آن پرداخت می شود ؟

گوگل جهت یکپارچه سازی خدماتش به کاربران نیاز مبرمی به سرویس میکروبلاگ دارد و در این راه هم سرویس هایی از جمله همین Google Buzz ارایه داده که نتوانسته آن طور که انتظار می رفت موفق عمل کند آیا گوگل که چندی پیش fflick  را که به مبلغ ده میلیون دلار خرید حاضر است این مبلغ هنگفت را برای جبران مافات و قبضه کردن بازار تبلیغات در دنیای وب بپردازد ویا فیس بوک که اکنون دومین شرکت ارزشمند اینترنتی جهان پس از گوگل است و با رشدی باورنکردنی به غولی در دنیای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است این ریسک را می پذیرد و دست به خرید توییتر خواهد زد؟  و از همه مهم تر در صورت واگذاری توییتر چه آینده ای برای این سرویس محبوب می توان متصور شد ؟ آیا مانند یوتیوب به رشد خود ادامه خواهد داد یا مانند دلیشیز پس از الحاق زمین گیر خواهد شد؟

درست است که ۱۷۰ میلیون کاربر توییتر وزنه ای مناسب برای یک سایت می باشد اما آیا واقعا توییتر ارزش این مبلغ را دارد؟

باید به نظاره نشست این حرف و حدیث ها حقیقت دارند یا خیر و در صورت صحت توییتر کماکان مستقل به کار ادامه خواهد داد یا مانند چادلی ( یکی از موسسین یوتیوب ) تسلیم پیشنهادات خواهد شد


مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس


شارژر خورشیدی موبایل Police

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی حقیقت جو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 258850
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس